dygcm Kızlar bebegım 15 aylık olmak üzere elinin tutulmasından hıc hoslanmıyo hemen cekıyo aglıyo 😂 dısarda yarın bi gün elınden tutup gezdırmem sorun olurmu alısmadı dıye mı ıstemıyo acaba yani sizdede var mı boyle bı durum
Mom356 dygcm 16 aylık kızım oda böyle dün çıkardım bırakmadı elini tutayım kendi yere attı ağladı sokata
Tatlihayat dygcm benim kızımda 16 aylık maalesef o da elini tutturmuyor bağırıyor 🤷🏻♀️Sakince yürüse sıkıntı değil koşuyor ordan oraya 😁