Adaninannesiii Kızlar kızıma acil isim karar vermem lazım ikisi arasında çok kararsızım sizce hangisi daha hoş Ela Ada
GokSuM Adaninannesiii ikisi de o kadar güzel ki kura çeksekiz bile çıkan isime pişman olmazsınız bence 😌😌😌