Aliemirinannesi Kızlar işe başlayacağım için bu makineyi satın almıştım, fakat işten çıkarıldım satmak istiyorum en fazla 4-5 sefer kullanılmıştır faturası da var şubatın 20 sinde alındı . 470₺ aldık 300₺ ye satmak istiyorum isteyen olursa eğer
Tuba Aliemirinannesi almanyada yaşıyorum da bende aynısından almayı düşünüyorum memnun kalmış mıydın? elektrikli olanını mı kullandım yoksa elden mi?
Aliemirinannesi Tuba evet memnun kaldım elektrikli olandan, ayrıca pil ile de kullanılabiliyormuş seyahat durumlarında vs