Ebo39 merhaba ben doğduğundan beri molfix kullanıyorum çokda memnunum hiç taşırma ve pişik yaşamadık gece bile hiç açmam altını sabah uyandığında bakarım ıslak mendilinide molfix izotonik sulu olanı alıyorum belki bebekten bebeğe değişiyor olabilir kolay gelsin
8 ay 21 günlüğüz😇😇