Arkadaşlar merhaba,
kızım 12 ay 23 günlük ve henüz yürümüyor emeklemiyor bile. Gecele uykusunda sürekli uyanıyor emziriyorum uyuyor tekrardan ama artık bu uyanmalar her 30 dk da bir olacak şekilde sıklaştı. Doğduğundan beri Ayaklarını çok fazla hareket ettiriyor hatta hep ayaklarını havaya kaldırmak yatağın kenarlarını falan koymak istiyor emzirirken bile ayakları hep havada. Huzursuz bacak sendromu olabiliyormuş çocuklarda da. Böyle bir durum yaşayan var mı? Belirtileri bu şekilde mi oluyor ve bu kadar küçük yaşta olabiliyor mu?