Hanimlae merhaba. Sleepy bez kullaniyorum fakat devamli sol tarafından kaciriyor yani cok dikkatli takiyorum iyice gerdiriyorum. Hatta beebgimin altini alirken kaciran yerine ozellikle gevsekmi takmisimm diye bakiyorum. Yok gayet iyi duruyor ama baya tasiyor. Bu beni çok sinirlenirdi artik. Bu arafa hem kilosuna uygun hemee buyuk olarak ikisini de denedim ikisindede tasiyior ne yapmalıyım kafayi yicem