tontisbebegim Kızlar 4 aylık bebeğim var en geç 6da ayakta. Şu an saat 5 buçuk ve uyandı.😥 Sizin bebekleriniz de erkenci mi? Nasıl uzatabilirim bu süreyi yardım plsss😳
Utkucan tontisbebegim benim bebeğimde 51 günlük sabit beşte başlıyor ılınmaya ağlamaya 10 a kadar uyumuyor bu evreyi atlatırsak sonrası rahat
BalarisiYusra tontisbebegim inşallah bacım☺️😁 benim o aylardayken gazdan dolayı erken uyanıp duruyordu şimdi çok şükür öyle bi sorunu kalmadı
tontisbebegim EmineB10 Mircan Utkucan Fatmabkdmr Bebilottim Gokalpsmom06 Seda19 Tuba iki_prens_annesi_ MutluMommy Bismillahhhh kader52 Caglaed giyus06 Eesay ipek_annesi demioz Ozgdfn Ahhh gelin sarılalım kızlar 😭😭 Bunu düzene koymanın bi yolu yok anladığım kadarıyla. Yandık 🤯
tontisbebegim BalarisiYusra gazi yok bizimkinin keyiften uyanıyor saat 5.30 oldu mu uyanıp gülmeye başlıyor alay eder gibi🤣🤣
Fatmabkdmr Utkucan hiç değil canım. Bu sefer daha farklı oluyor her şey. Hiç kendini alıştırma bence iyi olacak diye sonda hüsrana uğrarsın 🙄 bende olduğu gibi. Dediler düzene glrecek uykusu falan yok anam yok
Bebilottim tontisbebegim 6-6.30 ayakta. Kaçta uyursa uyusun o saatte uyanık. 5.30 da kalktı bugün. 🤷🏻♀️
Ranadlbl Oğlum 7 aylık. Maşallahı var emip emip tekrar uyuyor. En geç 10-11 e kadar 🥰 sonra güne başlarız 😊
Seda19 İki aylık olacak Bizde 4 buçuk 5 de kalkar sekmez hiç emziririm sonrasında hep kucakta gezmek istiyor kucakta sesi çıkmaz bıraktığım gibi basıyor ağlamayı elim kolum bağladı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
AA201207 tontisbebegim iki gündür 11 i buluyor ama genelde 9buçuk 10 gibi uyanır müge anlı başlamadan 🤣 bu aralar gece çok sık uyanıyor 4.ay atağı batağına saplandik 🙄
Tuba tontisbebegim Benimki de 5 de kalktı (hep 3-5 arası kalkıyor) ama genelde 1-2 saat sonra yine uyuyor yarım saat kadar. En geç 7:30da başlıyoruz bizde güne genelde.
iki_prens_annesi_ tontisbebegim ramazan girdiginden beri en gec 5 6 da basliyoruz yabi ben 3 veya 4te kalktigim icin suan ruh gibiyim