Bebeğim 9 aylık hiçbirzaman memeyi seven bi bebek olmadı doğru düzgün emmedi çok çabaladım emsin anne sütünü alsın sağdım verdim kaşıkla verdim olmadı biberon verdim tamamen memeyi bıraktı silikon üç aldım memeye döndürmek için biberonu bıraktım sonra ek gıda dönemi bu sefer yemedi çok iştahsız çok. Doktor mama önerdi versem kilo alımı olur mu ki ? Zayıf olsun ama sağlığı yerinde olsun istedim ama artık geri de olduğu için doktorlar başlatmak istedi bende diretmek istemiyorum biberon versem tamamen memeyi bırakacak biberon olmadan da nasıl vericem ki kaşıkla çocuk çorba içmiyo bide mama mı veriyim napıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️