Canım bizde de oldu ara ara tekrar ediyor. Bazen vücut kendi de üretiyormuş. Kızkm 7 aylık oldu her ay kültür alır bizden de muz. 3 ü temiz çıktı son yapılan eğer bu da temiz çıkarsa daha yapmayacak.ilaçsız geçmez canım. Bize ilk bactrim verdi fayda etmedi sorma zimaks verdi 5 güm kullan dedi geçti çok şükür. Bir de silerken üstten aşağıya doğru silin.
@Synmannesi canım yazmışsın ya hani ayır sil diye I bölgeyi evet silmek gerekiyor ama her seferinde değil oranın florası var tehlikelere karşı koruyan sürekli silerken o floranın yapısına zarar verirsiniz. Kendi dr dahil arkadaşlarım da öyle dedi. Dikkat edin.