Buseilgnn 4 aya kadar bir gece babasıyla bir gece benimle bazen de ikimizle birlikte uyudu, bu şekilde uyuması çok rahat oldu, gece hep deliksiz uyurdu 2 aydan sonra hiç uyanmadı, hep yanında olduğumuzu anladığı için korkma sıçrama ağlayarak uyanma gibi şeylerde nadir oldu, 6. ayda artık dönmeye ilerlemeye başladı beşiğine aldık, üstümüzden atlar diye korktuk