Hmtgce canım ben evden hiç çıkmadım ama korona olmusum bana sorsan nezleydim emziriyorum birde ama korkma sen sakin ol vitamin takviyesiyle atlatırsın inşallah hastalığını inşallah olmamissindir ama bı test yaptır devlette çok bekliyorsun ama medipolde sadece muayene parası veriyosun ücretsiz yapıyorlar gidebilirsen oraya git bence hem muayene olmuş olursun 3 -4 saate cikiyo sonucta