Meyram__ Ben ikizlerimi 4 aylıkken ayırdım şu an 10 aylıklar hiç bir sıkıntımız yok çok şükür bizimki biraz mecburiyetten oldu iki bebek olunca ama şu an uykuları bile o denli düzenli ki ben tamamen oda ayırmaya bağlıyorum gerçi Benimkilerde sallanmak istemiyor uyurken o yüzden zorlanmadım ama her bebeğe göre değişir bence bu süreç