Deniz_1987 alchn benim kardeşimle aramda 10 yaş var, kıyameti koparıyoduk evde🤣 ailem artık bıkmıştı ama şimdi evliyim değerimizi anladık, abla diyor gel odana söz kavga etmicem 🤣 o an gülüştük tabiki kavgayı özliyoruz🤣🤣
Mirac_21032019 Omerinannesi342 oglum 2 yasinda kizim 3 aylik.Kesinlikler iki cocuk arasinda en az 3.4 yas olmali buyuk kendini kendi idare edebilmeli aksi takdirde cok cok zor.Bizde ezilen taraf oglum degil kizim oldu malesef butun ilgi oglumda şu an kizimin akli ermiyo sonucta ama oglum tam kritik zamaninda.Allahtan babannemiz varda kizimla ilgileniyo olmasa nasjl baş ederdim bilmyorum.Hep kucagimda kaliyo kizim biyere koyayim oglum ustune zipliyo onun yaninda sevemiyoruz bile kizimi ve benn bu duruma cok uzuluyorumm.
Sevvaldal Omerinannesi342 bende düşünuyorum. Ysşım 37. Kan pihtilasmam oldugu icin butun hamileligim igne ile diken ustunde geciyor. Ama Allah nasip ederse ogluma kardes istiyorum. Allah herseyin siralisini versin biyerde yanliz birakicaz oglumuzu insallah Allah saglikla nasip etsin 2 kardes birbirlerine destek olsunlar istiyorum. Cunku ben annemi kaybettim sanirim ablam olmasa kafayi yerdim.
Musabzehra sedaomur26 sormayın buyuğuyle hiç ilgilenmeye zaman kalmıyor . Halbuki tam herşeyi öğrenme yaşları. . Şuan 3 aylık kızımdan vakit bulup saatlerce ilgilenemiyorum iki buçuk yaşındaki oğlumla . 😔
Deniz_1987 Hacer_0393 ah ne mutlu size ne güzel🥰 yaşım 20’lerde olsa ara verirdim bende çünkü kızım şuan 1 yaşında ve kocaaaaman ilgi istiyor🤭 biraz daha bekliyorum bakalım kısmet nezaman🌹