Elfbc Kolik bebeği olup gaz sancısı için muskat kullanan var mı, işe yarıyor mu? Kendiniz mi yediniz yoksa süte karıştırıp bebeğe mi verdiniz internette gaz sancısına iyi geldiği yazıyor da kullanan bilen varsa paylaşabilir misiniz?
Esmanur7 Elfbc karışım yaptırmıştım ben aktardan muskatta vardı içinde bebeğim çok ağladığı zaman onunda ağzına veriyordum bir çay kaşığı kadar gerçekten işe yarıyor 😊
Mirac_21032019 Elfbc kolikk bebege ne yaparsaniz yapin fayda etmez saati gelince kendi kesilir sancisi anlik rahatlatabilirsiniz okadar.
D-L-r1 Elfbc muskatı rendeleyip zeytinyağı ile karıştırıp bekletip zeytinyağından bebeğime hep verdim çokta faydası oldu tanelerini değil sadece yağını verin
Esmanur7 Elfbc pelin akil altanın videosunda görmüştüm ikiz bebekleri için kullanıyordu hem gaz için hem de süt artırıyor.. (rezene,kimyon,muskat,kişniş,anason) aktarda çektirip içiyorsun çay gibi tadı fena değil
Gocicim Annem yapardi kardesime cok ise yariodu benm bebegim ole sancili olmadigindan sab simplex ile biogaia hallediodu
Elfbc Gocicim nasıl veriyordu annen acaba, kendi mi yiyordu sütüyle mi veriyordu yoksa bebeğe mi yediriyordu?
Elfbc D-L-r1 çok teşekkür ederim sancısını azalttı mı muskat, sancı gelince çok ağlıyor çok üzülüyorum… arkadaşım da ben kendim yedim sütümden bebeğe geçti dedi.
D-L-r1 Elfbc baya azaltıyordu hatta şuan kaka yapmakta zorlandığı zamanlar veriyorum bebeğim 8 aylık.bebekten bebeğe değişir ama ben çok faydasını gördüm.ben direk yağda bekletip bebeğime veriyordum zaten kalanı kendim içiyordum
Gocicim Bebege de hafif iciriodu yukarda bi bayan yazmisti ole kendinde iciosin bebegede biraz iciriosun die hatirliorum