Valla 18 aylık kızım gece hala bir kaç kez uyanıyor sahura denk gelmesin diye dua ede ede kalkıyorum hep,normalde iftar öncesi uyuması gerek ama ben yanında olmam lazım bir müddet ancak dalıyor emerek uyuyor çünkü bir ay böyle yapacak bişey yok..Uyku mücadelesine girmeye benim de gücüm sabrım yok☺️Gurbette tek başına zaten herşey daha zor