Elaa4050_ Browni_61 bende o yüzden burdaki annelerinde fikrini almak istedim gerçekten kafa karıştırıcı
Hibou Mom070 Ağrı kesici iğnelerin besin Değeri yoktur yani besleyici veya keyif verici değildir orucu bozmuyor diye biliyorum. Diyanette de öyle geçiyor. Siz neyi uyguluyorsunuz bilemem.
Sarella Elaa4050_ Aşı orucu bozmaz dün Nihat Hatipoğlu anlatıyordu sadece aşıdan sonra rahatsız olursa yan etkileri olarak tutmaya bilir
irva Elaa4050_ Dinde mantık önemli.Akıl fikir meselesi.İnsanlara sorarsak bir şeyi bu konuda çok beynimiz karışır.Ben o yüzden hiç sormam.Kafama bir şey takılırsa araştırır bakarım.Mantığıma hangi durum yatıyorsa onu uygularım.😃
Elaa4050_ irva emin ol buraya yazmadan önce araştırdım ama çok bilgi alışverişinden kimseye zarar gelmez burada hoca olan eşi imam olan yada çok dini bilgisine sahip hanım anneler var 🌺
baloglus Elaa4050_ Tutulabileceğini söylediler ama bende bozacağını düşünüyorum daha doğrusu bu zamana kadar böyle söylenildi. O yüzden ben iftardan sonra gideceğim aşıya riske atmak istemiyorum içim rahat olsun diye
baloglus Elaa4050_ Sağlık bakanı bu konuda açıklama yaptı gece 12 ye kadar hastanelerde aşı yapılabiliyor. Arkadaşlarım da akşam oldular o yüzden söyledim😊