leyya_mnks Kızlar 2 ay 7 günlük bebeğim var sezeryan oldum. Doğumdan sonra 2 gün kanamam oldu ondan sonra daha adet görmedim normal mi çok korkuyorum sizde de oldu mu böyle🙄
fdm-gne leyya_mnks kanama bünyeden bünyeye değişir bende kırkım çıkana kadar kanamam oldu ondan 7 ay sonra regli oldum
MutluYaprak leyya_mnks benim 15 gün yoğun oldu bir hafta hiç olmadı bir haftada az oldu doğumdan iki ay sonra da adet oldum
Emir123ali leyya_mnks benimde doğumdan sonra 2 gün kanamam oldu dahada olmadı 3 ayımdada adet oldum sezaryen benimde
fdm-gne leyya_mnks korunuyorsan ve eminsen imkansız hamile kalman ama süt koruyor muhabbetlerine pek güvenme derim tedbirli olmak en iyisi canım😌
leyya_mnks fdm-gne bebeğim küçük diye dr tavsiye etmiyorum dedi o yüzden tam Bi bilgi almaya çalışıyorum 😊
Lina72 leyya_mnks benim kızım 8 aylık sezeryandan 4 ay sonra adet oldum şimdi de 20 güne yakındır geçiyorum kızlar bu normal mi sizce? 😟
Betuldogan Benim kanamam 20 gün sürmüştü 40 çıktıktan hemen sonra adet görmeye başladım 8 aydır düzenli oluyorum