Anne80 ah ah zamanında eşim tl bazında 0.22den almıştı herkes yükselmez şaka coini dedi 5000 doge vardı elinde sattı satmasaydı şu an 10 bin tl olacaktı parası sonra 2000 tane aldı tl bazında 0.45ten 2ye katladı dün yine bi susmadı arkadaşları düşer fena şişti dediler satmış akşam geldi söyledi bari sadece ana parayı çekseydin dedim uçtu gitti o sattıktan sonra sabah çok sinirliydi kendne milleti dinledi diye en başından hiç satmamayı düşünüyordu 😣