Ygzmomm 90 cc 24 günlük bebek için çok fazla 60 cc mama için yeterli demişti doktor bana, bizim bebeğimiz de sarılık olduğu için çok uyuyordu mama sonrası daha uzun süre uyuyordu doktora sorduğumda mamanın hazmı daha zor olduğu için daha uzun süre tok kalıyor demişti. Ben alarm kurarak 2 saatte bir anne sütüyle besledim. Şu an 28. gündeyiz eğer iyi doyduysa ve gazı yoksa 3 saatte bir kendi uyanıyor. Sizin gaz sorununuz yok sanırım mama da veriyorsanız 3 4 saat uyuması normal.