Merhaba 9 ay 12 günlük kızım normalde aynı odada yanında beşikte yatardı ama artık asla yatmak istemiyor sadece benim kucağımda sakinliyor sadece ben yatarken yanında yatmak istiyor arada gözünü acıyor bana bakıyor gulumsuyoruz falan harika evet ama ben lavaboya ya da mutfağa kalkacağımda bile gözünü açıp bakıyor nereye der gibi neden böyle oldu anlamıyorum geçici mi böyle bi şey yasayan var mı