İyi geceler hanımlar. Kızım 2 yaşında. Çok uzun zamandır bir şey fark ediyorum. Uyuturken elinde peluş oyuncaklar oluyor genelde. Bu oyuncakları yüzüne kapatıp öyle uyuyor. Bazen masal anlatarak uyutuyorum. Kolumu tutup yüzüne kapatıyor. Dalana kadar asla bırakmıyor. Şuanda sallıyorum, iki eliyle yüzünü kapatmış yine. Ellerini indirmeye çalıştım karşı çıktı izin vermedi, tekrar yüzünü kapattı. Bebeği böyle yapan var mı? Yada neden yapıyordur fikri olan var mı?
NOT; uyuduğu oda fazlasıyla karanlık😊