Acemianne23 slm kızlar çook özür dileyerek soruyorum üç dört gündür çook fena qazım oluyor ve çook uzun qeyiriyorum sanki ağzımın içinde qaz var ve dolayısıyla oğlumda da qaz sancısı oluyor gece liyn karnını yumruklayarak uyanıyor neden öyle oluyorum acaba bilen varmı lütfen yardm edin
ZeynepAda Acemianne23 bende aynı sorunu çok uzun süre yaşadım canım yediklerinle alakalı oluyor üşütme de çok etkiliyor ama en çokda midenin uzun süre aç kalması gazı tetikliyor az az ama sık sık yiyerek çözüm buldum dene sende
LorininAnnesi Asitli seyler iciyorsaniz,mandalina portakal gibi gaz yapici meyve yiyorsaniz, ayaginizi sicak tutmuyorsaniz ve en önemlisi kendinizi sirtinizi karninizi usutuyorsaniz mutlaka dikkat edin eviniz sicakta olsa ince bir hirka mutlaka giyin bir anlik soguga maruz kalmayin 🙏 ben her Ayagimi usuttugumde bende kizimda gaz cekiyoruz 4ayligiz hemde