Kızım emekliyor doğal olarak bazen parke üstlerinde geziyor bikaç gündür sesi değişti kalınlaştı biz hasta olduğumuzda çatallaşır ya sesimiz öyle. Bugün doktor kontrolünde acaba üşüttü mü diye sordum olur böyle ses tellerinden dedi ama birde burda sormak istedim soğuk mu aldı acaba diye düşündüm 😞