Bugün ilk defa kendi yaptığım ev yogurduyla ek gıdaya başladım. Saat 20:30 gibi verdim 23:10 da kusmaya başladı. Şiddetli ve sarıydı. 00:00 dan sonra tekrar emzirdim. Aynı şekilde kustu ama o kadar çok kusmadı. İnek sütü alerjisi olabilir mi. Bugüne kadar hiç bu şekilde kusmamıştı. Tekrar kuscak diye korkudan uyuyamıyorum 😥