230820 Ahmetoguz canım biz 2 haftada 3 haftada bir 7-8 kez çektirdik en son damarlar gelişimini tamamladı 3 ay sonrasına gün verdiler kontrol için şaşılık kayma vb birşey olmadığından birde pandemiden dolayı sıra olmadığından muanesine götürmedik ama damar gelişimi tamamlanıncaya kadar götürmeni tavsiye ederim
Ahmetoguz Daphnemom yaa maşaAllah ne güzel benim oğlum uykusu dışında arada da boşluğa bakarak gülüyor yani gözünün dibine kadar parmağımı soktuğum halde kırpmıyor bile ama ışığa duyarlılığı var 2 ay olmak üzere hala tık yok endişeleniyorum açıkçası 😔
Daphnemom Ahmetoguz ben de o aralar göz teması yok sanıyordum doktorumuz çok güzel göz teması kuruyor deyince rahatladım
Ahmetoguz Daphnemom sizinde aynı şekilde gözüne yaklaştırdığında tepki vermiyormuydu doktorunuz ona rağmen mi böyle söyledi
Ahmetoguz Nesli_1 bir kere hastanede yapıldı ondan kalmıştı onun dışında 2 kere farklı test yapıldı 3 ay sonra tekrar bakılacak sizin ki kaç aylık
Erkengelenmucizem Ahmetoguz daha çok küçük annesi telaş yapma 1,5 aylık diyorsun çok şey beklemeyelim benim kızım 27 haftalık dogdu tabi ki her bebege göre her şeyi çok geç oldu anlıyorum seni hislerini ama sakin ol biraz daha büyüsün gör bak diğer bebeklerden daha da iyi olucak 🥰
Ahmetoguz Erkengelenmucizem kıyamam sizinki daha erken doğmuş geç olması değilde acaba sizlerde de aynı bu şekilde tepkiler oldumu diye merak ediyorum sonuçta öylede olabilir olmayadabilir telaşım ondan
Nazli_07 Ahmetoguz Bizde ilk gecememistik.Nedeni ise oradaki hemşire bize bebeği yıkadiniz mi dedi bizde evet dedik.Ertesi günü goturmustuk hastaneye.Bir hafta yıkamayın öyle getirin dedi tekrar.Kulagina su kaçmıştır dedi.Oylede oldu gerçekten sıkıntı çıkmadı tekrar gidince
Papatyaseverr Ahmetoguz Lütfen önce evham yapmayı bırakın dediğiniz gibi bebeğiniz prematüre ve zamanında doğan bebeklerin yaptığı şeyleri yapmaması cok normal cunku erken doğdu bebeğinizi haline bırakın o ne zaman ne yapması gerekiyorsa zamanı gelince yapar biz 33 haftalık doğduk suan 14 aylık olucaz coğu arkadaşlarımla aynı aya yakın doğdular hiç karşılaştırmadım üzülmedim onlar yapıyor diye sizde yapmayın bu kötülüğü kendinize ve bebeğinize
ikizlerinannesi2985 Ahmetoguz benim bebklerim de 31+2 de doğdular. Düzeltilmiş 2 aylıkken gülmeye, nesneleri takip etmeye başladılar. 1,5 aylık demişsiniz ama kronolojik mi düzeltilmiş 1,5 aylık mı?
ikizlerinannesi2985 Ahmetoguz amin sagolun🙏Prematüre bebeklerin gelişimi doğdukları haftaya göre değil, doğması gereken haftaya göre olur. Yani sizin bebiş 2 haftalık henüz, öyle düşünün. Gülmesi için çok erken henüz☺️