Dilbur Göğsüm aşırı derecede büyüdü ve sertleşme oldu damarlar sert sert elle sağıyorum bebeğe içime diyorlar zararlı diyorlar bende sağıp döküyorum doğru mu yapıyorum sizce
umutcumunannesi Dilbur neden zararli olsun ki zaten bebek fazla ememedigi icin gogus o kadar doluyor yazik günah atmayın
Mutluluk Dilbur elle sağım yaparak tamamen boşaltamazsin ve mastit olabilirsin Emzir ki rahatlasın goguslerin
Yenianne07 Dilbur gogus sertlestıgı için hrlde emzıremıyosun bıraz sag sıcak suya gır sag yumusayıncada emzır. Bizdede derler ekşimiştir cocugu zehırler dıyee.
Dilbur lalenurr966 mastit olmuşumdur diye korkuyorum bebeğimde emzirince tadını alınca itiyor bide kusuyor aşırı derecede acaba sütüm de Bi sorun mu var diye sordum canım
Dilbur umutcumunannesi mastit olmuştur diye çekindim bende bebeğe zararı olmasın diye tadını beğenmiyor sanki itiyor sürekli
Esraabozdemir09 Elektrikli pompayla sütünüzü sağsanız daha etkili olur . Tam boşalmadığı için mastit olabilirsiniz . Süt beklediği için tadı da değişiyor olabilir
MutluYaprak Dilbur emzir canım ama göğüsün süt dolu olduğu için bebeğin emince sütun fazla geliyor o yüzden kusuyor önce biberona biraz sağ hafif yumuşatın ondan sonra emzirin daha sonra o sütü icirebilirsin yada buzlukta saklayabilirsin
MutluYaprak Dilbur benim de oluyor mesela iki saatte bir emziriyorsam yarım saat geciktireyim hemen sertleşir gogsum 8 ayligiz şükür şimdiye kadar bı sıkıntı olmadı
Zekimurendebizigorecekmi Dilbur Ayy dökme canım .. içir tabi ki ilk önce güzelce emzir sonra sağ .. emzirmek her zaman süt arttırma da daha etkili
Dilbur Zekimurendebizigorecekmi korktum bende Bi kaç kere sağıp döktüm daha çok yeni bebeğim çok küçük 4 günlük bişey olur diye korktum yani
Browni_61 Dilbur bebege icirme demelerinin sebebi ne? Ne alaka sutun vr demkki dolup sisiyo zaten sisince damarlar otomatik belirginleşir
Dilbur Browni_61 sütün tadını alınca itiyor bide çok kusuyor diye acaba tadı mı bozuldu diye düşündük bebeğimde çok küçük daha 4 günlük