Mutluluk Hickimse evet uykuya direnebiliyolar büyüme atakları oluyor bütün düzen kayıyor ama sallamak yerine yanına yatıp poposuna hafif tempo ile pış pış vurun siz de dinlenirsiniz gene 😌
zeynep_krktk Hickimse Hiç bir çocuk ayakta sallanmadan büyümez benim eltim o kadar ayakta sallama dedi salladım sonra kendi uyumaya başladı büyük oğlum kendi küçük kızını hiç ayakta sallamadı çocuk 1 yaşından sonra görünce birilerinde ayakta sallanaral uyumak istedi 😄
Baharuras-21 Mom980 cnm 9 buçuk aylık bende ayakta sallıyorum gece bazen 3 saat salınıyorum uyyyana kadar nasıl bıraktrablrm yardımcı olurmsn
Mom980 Baharuras-21 Canım ekstra hiçbir şey yapmadım sanırım 11 aylıktı bıraktı oğlum sallanmayı. Yanında uzandım elini tuttum mamasını verdim elini oksadım saçını oksadım aha uyudu kendi kendine 😂 sonra devam ettirdim bunu. Ama bizde müthiş sallanıyorduk geceleri özellikle bazen gözüm kapalı sallıyordum. Birkaç defa dene bak sende başarılı olacaksın
Merve12345 Hickimse gel yol yakınken vazgeç 3 yaştan sesleniyorum ve ayaklarım kırılıyor artık ağırlaştığı için sallamaktan 😢🥺😩 dost tavsiyesi kesinlikle yol yakınken vazgeç 😀
pilavustutavuk 1 yaşından sonra çocuk yastıktan kendini atıyor geri geliyor bumerang gibi. Oyun haline getirince uykusu açılıyor. Uykusu açılınca gece uykusu geçe kalıyor. Gece uykusu geçe kalınca evde artik huniyle halay çekiyorum . Gündüz geç uyuduğu için gece milyon kez kalkıyor. İşte bunlar hep 6 ay sonrasının fragmani 😄
Defneninannesie Hickimse başta çok güzel ama sonra geceleri uyandığında ayağında sallamak 1 saat boyunca işkence oluyor sinirlerin tepene çıkıyor 🤣kendimi camdan aşağı atmak istiyorum 😂hatta hastaydı bebem 11. Ayda başladık annem dedi belki uyur o zmndan beri gece kalkınca ayağımda sallayınca annemi anıyorum 🥺🙄😭1.5 ayda bu seviyedeyiz sonrası ne olur bilmem
Sonsuzmutluluk Hickimse benim kızımda 5 ayı geçtik uykuya dalamıyor bende sallamaya başladım ki hiç istemediğim bir şeydi 🤷
zarifbirhanim Hickimse Hele bir büyüsün. Yastıktan kalksın, sallarken ayaklarıyla seni tepiklesin, uyumamak için seninle cebellessin, itekleyip yastıktan insin o zaman görürüm ben seni. Hee bide iki saat direnmesi var. O zaman ayakların kopuyor 😃
Eymensmomm Hickimse çok zor hiç ayağa alıştırmadım çok şükür gayette rahat uyuyor emzirip mama içtikten sonra pışpış sesi tamam 👌 ablamın kız 4 yasında hala sallayarak uyur alışkanlık ve ağırlığı var artık ayak mı dayanır kaç saat sallamaya hayırlı işler 🤣
_yaseminturann Hickimse ay güleceğim yoktu bende senin gibi düşünüyorum hiç ayakta sallamadım gibi bir sey zaten sallasamda uyumaz :) ama görünüyorum mesela o an ellerinde telefon yada başka bir ugrası ve dinleniliyor🙈