Benim kızım hep kendisi uyuyordu 6 aylık olucaz az kaldı . Şu sıralar atak döneminden midir nedir bazen uykuya geçişte zorlanıyor ve ben de ayakta sallayarak uyutmayı denemek istedim ve muhteşemmiş yahu ❣️ 😂 Kendi kendine uyuyunca hemen işlere koşuyosun yok temizlik yok yemek ama ayakta sallarken dinlenmeye vaktin - bahanen oluyor telefona falan bakıyorsun muthiş birşeymiş 😂