Kızlar meraba kızım 2 buçuk yaşında boyu kilosu her şeyi normal sadece çok koşarsa öksürüyor evde yakalamaca oynarken vs sizce normal mi sizin çocuklar da çok koştuğunda öksürüyor mu öyle abartılı değil yoruluyor.yaa kafayı yicem doktora gitmeli miyim ki giderim zaten de şimdi uyuyamam ben her çocuk mu böyle nolur bi şey diyin😔