kubismiray ya sanki 2 yaş sendromunu erkenden yaşıyormuşuz gibi son 1 haftadı çok agresifleşti sürekli bana vuruyor oyuncakları fırlatıyor kendini yere atıyor sizde de var mı böyle bi durum
Ysfm_20 kubismiray oğlum bir yaşında ayni hareketler onda da var sürekli vurma ısırma oyuncaklari fırlatma sinirlenince kendini yere atıp ağlamalar çığlık atmalar bizimki daha bir yaşında 2 yaş sendromu ya bize çok erken geldi yada başka bisey
28012020 kubismiray kızım 15 aylık bugün temiz dayak yedim saçımı çekti beni ısırdı yalnız değilsiniz🤭🤭
Aysgllylcn kubismiray aynısı kızımdada var şuan 16 aylık 1 aydır durum aynı sinirlenince kafasını biyere vurup susmaksızın ağlıyo
tugbadm kubismiray canım aynı durumdayız bizde 16 aylık olduk bir aydır çok fena ısırıyor vuruyor herşeye ağlıyor geçecek inş
niloyaaa kubismiray benim bebeğimde 15 aylık dediklerinizin hepsi var istemediği bişey olunca kendini yere atıp yuvarlanıyo😅 napıcaz bilmiyorum
niloyaaa kubismiray inanın bilmiyorum bi atak falansa umarım çabuk geçer çünkü bi süre sonra insanın tahammülü kalmıyo malesef
ikizbabymom kubismiray 16-30 aylar arası 2 yaş sendromu biraz erken başlamış erken biter inşallah diyelim😊
23191220 kubismiray 22 aylık kızım,bize vuruyorr saçlarımızı çekiyor sinirlenince kendini yere atıp yatıp ağlıyor 😒 kafamda saç kalmayacak diye korkuyorum 🙄🙄
kubismiray 23191220 yaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ne zaman biter bu agresiflik bilmiyorum 🥺 siz hiç durduramıyor musunuz peki hayır felan deseniz ne yapıyor yere mi atıyor kendini