15 aylık bebeğim bütün komutları anlıyor .Arada dede baba anne mama söylüyor .ama istediği bişi olduğunda işaret parmağını kullanmıyor direk istediği şeyin yanına götürüp ağlıyor vermem için .Ne yapmalıyım nasıl alıştırmalıyım bilmiyorum ,benim gibi olan var mı acaba ?