neslihanuz1 benimki 40 ı çıkana kadar sabahın 4ü olur da uyumazdı 😰 45 günlükken annemler gitti başbaşa kaldık üçümüz. Her şey yoluna girdi şükür 🙏🏻 Alıştık da birbirimize sinyallerini de anlar oldum. Uykusu düzene girdi gazı azaldı 3,5 aylık şu sıralar atak döneminde olduğumuzu düşünüyorum biraz huysuz ama yine de ilk haftalara göre maşallah diyelim. Sizinki de uysal bir bebektir belki kim bilir bekleyin ve görün 💐