Der benim kızım da esmer ve kıllı saçlı doğdu, sadece kaşları ve kirpikleri hiç yoktu çok şaşırmıştı herkes. 6 ayda teni inanılmaz açıldı kaşları çıktı, kaşları pek siyah değil ve az.. ama saçlar uzadı alındaki kılların bir kısmı da duruyor bakalım böyle kalacak mı.