Sareem Eminep 8-9 . Aylarda rutin olarak İsteniyo ama içerik ne bilmiyorum yarın gidicez. Aslında öncesinde istemedikleri kabahat . 4. Ayında kafalarına göre kan damlası veriyorlar
Alyaduru Eminep iki gün önce 8 aylık rutin kontrol için verdik Demir b12 karaciğer enzimleri falan hepsine bakıldı sağlık ocağından
Eminep Sareem aynen ama ben kullanmadım bı kaç kez kullandım suan kan tahlılı yapmaları tuhafıma gıttı saha erken yapıp ona göre damla vermelerı gerekıyodu
Sareem Mom084 6. Ayda kendi doktorumuz tahlil istedi gerek duymadı . O güne kadar da ondan sonrada kullanmadım
Eminep Mom084 kullanmadım iyiki kullanmamışım ilk bebegım olduğu için çok araştırmacı davranıyorum ek gıdaya başlayınca demır oranı yüksek besınler verıyorum kımyasal ilaç vermeyı tercıh etmedım insallah böyle devam eder
Mom084 Sareem Sareem bizde de 4nayda sağlık ocağı verdi kullanmadım zaten bu kabız çocuğum var özel doktorum sidefer verdi boynu boğazı sırtı alerji oldu kestik anında 1 ayı geçkin geçmedi kremlerle geçti şuan da pekmezi sulandırıp veriyoruz 🤯😇
Mom084 Eminep valla bize de 4 aylıkken sağlık ocağı verdi kullanmadım 6 aylıkken özel doktorum verdi kullandım saniyesinde vücudu kizariklarla doldu 1 ay geçmedi şuan pekmez veriyorum dediğin gibi demiri yüksek yiyecekler mantıklı 😇
cerenduran demir damlası anemi için değil depolarını doldurmak için ilk 1 sene muhakkak kullanılmalı diyen doktor da var,tahlilden sonra gerekirse veren de var. bize de sağlık ocağı 6. ayda vermişti anne sütü ilk 6 ay demir ihtiyacını karşılıyor diye. yarın da tahlil günü ben de pek vermedim. bakalım bu doktor ne diyecek :)
Eminep Mom084 bende pekmez ve sabahları ıspanaklı lor peynırlı krep yapıyorum afıyetle yıyor balevlat 🥰her gün farklı denemeler gurmelige devam hersey sağlıklı akıllı dinç bebişler içinnnn Allah’ın izniyle