Bircezara Biz de şu anda izoleyiz eşimle.. İkimiz de hastayiz, ben cok agir geçiriyorum. Sizin gibi 3 aylik da bebeğimiz var, ona bir şey olacak diye aklimiz çikiyor :( benim ismim: Yasemin.. oğlumun ismi: Hamza.. Lütfen ismimize dua edin, teşekkür ederim şimdiden 😢