Seseff ewt hem çok oldu hemde baya uzun sürdü 🥴zorunlu sezeryan oldu benimki plasenta bebekden kopmuştu şiddetli kanama ile acil hastaneye gittik hastaneye gidişim ile bebegin dünyaya gelişi 15 dakika sürmedi😅kalp atışı durmak üzereymiş ondan sebeb bu kadar uzun sürdü diye düşünüyorum 😑