Yagmurhazal Kızım 4 bucuk aylık 2 aylıken verem aşısı oldu bugun duş aldırırken kolunda bi şişlik fark etim böyle iltahplı siz normalmi
Ozget Yagmurhazal verem asisinin tuttuğunu gosteriyomus o benim kizim 9 aylik kabuklar yeni iyilesmeye basladi. Bir kc sefer kabuk baglayip dokulebilir yaralar demisti hemşiremiz. Korkmayin