paradise hayir canim 3 aya 10 gun kala falan olduk demek istedim yani 2,5 aylikken bexeronun ilk dozunu olduk aradan 20-25 gun gectikten sonra yani yaklasik 3,5 aylik gibide nimenrix ve rotavirusu olduk bexero agir bir asi oldugu icin ilk ona basladi doktorumuz rotavirusu 3 aylikken yapiyorlar zaten doktorlar en gec 4 ay dolmadan yapiyorlar oyuzden bir sıkıntı yasamadik daha sonrasinda 4 ay asisini oldugumuzda aralaarinda zaman farki oldugu icin