mirayybebek kızlar inşallah bu pandemi bitsede dükkanlar iş yapsa herkesi çok etkiledi neolacaksa böyle
BeH16 mirayybebek kendi işletmem var zerre destek alamadım devletten. Zarar üstüne zarar ediyorum. Gerçekten bitmeli artık 😞
mirayybebek KubrAyhanYigit yaa üzüldüm eşimde dükkanda eskisi gibi iş yok diyor telefon kırtasiye işi yapıyor eskiden iyidi
KubrAyhanYigit mirayybebek Öyle maalesef. Antalyadaydik Manavgat’ta oranın geçim kaynağı da turizm az çok bilirsiniz sonunda daha fazla zarar etmeden kapattık ve memleketimize geldik şükür burda daha iyiyiz geçim olarak. İnşallah en kısa zamanda normale döneriz ülkece.
Alminazli Valla eşim garson sürekli işsiz kaliyo 3 senelik evliyiz bileziklerimi bozdurmak zorunda kaldim 3 senedir duruyodu 5 bilezigim 4 unude bozdurduk mecbur kira su elektrik dogalgaz bebegimin masrafları mutfak ah ahh rabbim yardımcımız olsun
mirayybebek Alminazli nepacan mecbut evdekilerinden geçiniyor insanlar artık bitiyorsa bitsin corona eşimde yıprattı bu pandemi
Si_se_ta_be mirayybebek Insanlar böyle yaptıkça en az 1 sene daha bitmez . En azından bir 5 6 ay kapalı kalsa yasaklar düzgün bir şekilde kontrol edilse bitmişti şimdiye.
EsraArslan4525 mirayybebek ahh bitsede nefes alsak ewe kapanmaktan çok sıkıldım mahallede yeni değişiklikler olmuş sağlık ocağı da olmasa hiç gormicez
Si_se_ta_be mirayybebek Ya illa evde tıkılı kalın demiyorlar . Bende çıkıyorum çıkmıyorum değil ama gekene kdr 49 defa dezenfektan kullanırım. Kimsenin yakınından bile geçmem. Eşim le bir yere gidince ortamı kalabalık bulunca girmiyoruz. Aslında dikkat edilse bitmişti . Ta ben biriyle yakın temasa girince tüylerim ürperiyor ya. Hastaneden gelince korona bulaşmış mıdır acaba demekten kafayı yiyorum.
EsraArslan4525 mirayybebek benimde hiç umudum yok ayni ewdeki insanlarla yan yana oturmaya korkar olduk🥺
calikusuu mirayybebek Etkilenen herkes feraha çıksın. Biz de sokağa çıkabilelim maskesiz, özgürce, tedirgin olmadan 🙏
elmaliturtam mirayybebek inşallah esnafa çok üzülüyorum olan onlara oldu sanki pandeminin bütün yükü onlara yüklendi gibi bir kaç aile dostumuz esnaf bittiler resmen. Tabbşm yardımcıları olsun şu virüs bitse de onlarda feraha ulaşsa
mirayybebek elmaliturtam amin valla insanlar dükkan kirası ödüyorlar kaç kişi ekmek yiyor bir dükkandan🥺 allahtan eşimgilin dükkanında çalışan işci yok iki ortaklar bir çalışanları olsa mutlaka zor olurdu yazık insanlara vallahi