19052019 geçmiş olsun. Bizimde 2 aylıkken ishalimiz olmuştu. 3 güne bir kaka yapan çocuk günde 4 defa sulu kaka yaptı. Hemen acile götürdük insan endişeleniyor tabii. Kan tahlili yapıldı bişey yok dediler, bezini de götürmüştük ama kaka tahlili yapmadılar. Biri şurup 2 ilaç verdiler ikisini de kullanmadım. Sabaha düzelmişti. Ertesi gün kendi doktoruma gittiğimde çok kızdı, damar yolu açılıp kan vermemize bile gerek yokmuş :( günde 7 8 kakayı geçmedikçe korkmayın demişti ama o zaman 2 aylıktı ve insan cidden korkuyor, sizi anlıyorum. Ama acildeki doktorlar pratisyen hekim oluyorlar ve çocuk doktorunun kaşesini basıp imzalıyorlar. Aslında usulsüz bi işlem. Bu sebeple çocuk uzmanlığı olmayan birinin yazdığı ilacı kullanmanızı tavsiye etmem.