Anne sütü alıyor 3 ay 22 günlük gelişiminin kilosunun önde olduğunu söylediler zaten ama bu aralar bebeğim idrar yaptığında bez kahve rengi hafif çay rengi gibi bir renkte olduğunu farkettim neden olabilir , internetlerde baktım ama ne bilim bezin özelliğinden falan filan yazıyor , böyle birşeyle karşılan oldumu