Merhaba benim bebeğimde üç aylık kolik bi bebekti yavaş yavaş azalıyor. Gaz sancısı olduğunda uykudan bi anda öyle uyanıyordu. Bazende anne kokusu istiyor ellerini kundak yapıp kolumda salladığım zaman sakinleşiyor. Kolları bağlı yarım kundak şeklinse uyutun daha rahat ediyorlar