Merhaba anneler bebeğim bir yaşında küçük kavanoz mamalar ile oynuyordu yanımda açmamı istedi ve bana verdi. Açarken elimden kayıp bebeğimin kafasına düştü. Biraz ağladı ama kucağıma alınca hemen sustu. Öyle bir vicdan yaptım ki aklıma geldikçe ağlayasım geliyor. Önemli birşey olsaydı ağlaması durmazdı biliyorum ama yine de aklımdan çıkmıyor🤦🏻♀️😢 kafa darbelerinin hangisi yada ne türü önemli acaba. Yürürken bile düşüp kafasını çarpıyor etrafa internetten araştırma yapınca küçük darbeler bile önemli olabilir diyo🤦🏻♀️🤦🏻♀️