Ebru_06 bence önceliğin emzirmek olsun ben sunu anladim bir bebegin kiilo alacagi varsa anne sutuylede alir mamaylada ben mama verdim almadi bunye meseles birarkadasim sadece emzirdi hicbirsey vermedi onunki suan 10 kilo mesela keske diyorum mama vermeseydim keske sutumu cogaltsaydim acaba vabukmu pes ettim diyroum gerci bizim sut alerjimi vardi ebn diyete girmiatim korona olduk derken birakti senin hala umudun var kimseye kulak asma o senin yavrun