mhtp41 kızlar merhaba herkese hayırlı ramazanlar öncelikle covid ilacı kullanıp da emziren annelerimiz nasil bir yol izliyorsunuz yardımcı olabilir misiniz
balyanakannesi2 mhtp41 emzirirken ilaç kullanınca emziremiyorsunuz. Ben negatife dönene kadar hep sağıp dökmüştüm ilaçlar bitene kdr 1 hafta kadar
mhtp41 Kzymom allah hepimizin yardımcısı olsun bu mübarek günde tek yapabildiğimiz dua etmek allahım sıkıntıda olan herkese şifasını versin benimde 14 aylik kızım ben değilim eşim pozitif çıktı karantina dayız
balyanakannesi2 mhtp41 5 aylık bebeğim. Ben doğumda öğrendim covid olduğumu o yüzden 14 gün hiç emziremedim. Çok teşekkürler