Bushraaa Hiç küvetim kalmadı ne yapsam susmuyor hep bi mızmızlanmaaa yeter ya hiç bir şeye yetişemiyorum ne ev ne bulaşık ne yemek sıkıldım 10 aylık bi kızım var hep öızmızlanıyor ağlıyor nedenini bilmiyorum 🥺😭😭😭😭😭😭 sizde durumlar nasıl ! Ne yapmam lazım
Elifoyku Bushraaa sorma bizdede durum ayni 10 aylik olucak herşeye bir memnunsuz hep bir mizmizlik yalandan aglama
lazannesi Bushraaa 9 ay 27 günlük oğlum var odaa öyle 🤦 gece gündüz mız mizlanma bağırma yalandan ağlama.. inan daha 10 aydır birgün kucağıma alıp yada yanıma yatırıp sevdiğimi bilmem öpüp kokladigimi bilmem hep hareket halinde iter beni atar kendini kucaktan farklı çok farklı ve acayip yorucu
Bushraaa Elifoyku benimki hiç yanımdan kalkma diyor her şeye ağlıyor her şeyeee sinirlerim bozüldu ya uykusu var uyuya dalmıyor 😩😩😩 ne zaman bitecek allahım
Bushraaa lazannesi valllla benimkide oyle hiç dokundurmaz elini tutmak isterm elini zorla çeker bazen düşünüyorum acaba otizim’mi benim kızım diye bezini değişirken bileeee hiç uslu durmaz bacağıyla beni itterrrr
lazannesi Bushraaa bence otizm değil huysuzlar canım bunlar ☺️ biz de bez değişene kadar afedersin bir tarafimdan ter atıyorum resmen 😂
Burcu52 14 aylık oğlum var elindeki herşeyi fırlatır hep bir bağırma hiç bir şeyi beğenmiyor her dakkika başı kucak istiyor valla bezdüm 😅