Kızlar iki dk ağladı sonra normale döndü. Güldü eğlendi ellerini tuttum ayağa kalktı oturdu. Kusma flaan bişey yok gözlerde normal. Ama ben bittim. Sağlık ocağına götürdüm hemen aile hekimimiz dokundu baktı birşey yok daha çok dusucek dikkatli ol dedi. Öğlen 2de düştü. Arkamı döndüm saniyelik olay. İçim acıdı mahfoldum. RABBİM KİMSENİN BASİNA VERMESİN. KORUSUN HEP ONLARI. 🙏