Asuu-58 Ayına göre kilosu iyi gibi duruyor, bazı doktorlar gerçekten çok abartıyorlar. Ayrıca bebeğinizi neden biberona alıştırmak istiyorsunuz ki? Bizde bir süre mama kullandık kaşık biberon ile gayet güzel içti. Şimdi 5,5 aylığız mamayı da biberonu da bıraktık. Birde böyle deneyin derim.
Birde sağlık ocağında hemşire de bize öyle demişti hemen mama kakalıyorlar, doktorumuz çok kızdı kesinlikle öyle birşey yok herşeyimiz çok güzel hemşireye benden selam söyleyin demişti ki biz ay olarak çok önden gidiyoruz düşünün!
Tasalanıp, stes yapmayın derim