İyi akşamlar eşim dün pozitif cıktı bana da dün test yaptılar negatif fakat evde 6 yasında oglum hafif ses kısıklığı var 2 aylık bebegim de özellikle bugun cok terliyo ve cok halsiz ateş ikisi de de yok küçük bebegi covid geciren oldu mu sğrec nasıldı acaba cok endişeliyim