Hayırlı geceler hepinize . Bebeğim 6 ay 17 gunluk bağırsak ve cilt tepkili süt ürünleri alerjimiz var 26 aralıkdan beri diyetteyim. Ek gıdaya doktorumuz meyve suyu mama ile muhallebi ile başlayın demişti liste verdi elma armut havuç vermistim aşırı pişik oldu ve kan geldi ama.kan catlaktan dolayı olduğunu dusunuyoruz . Siz nasıl.bir.yol izlediniz ne ile.basladiniz nasıl ilerlediniz . Teşekkür ederim. Bu arada bu zamana kadar emdi hala emiyor mamanın tadını beğenmedi almıyor .